EKONOMİ,  Genel

İnternet Üzerinden Satın Alınan Kozmetik, Güzellik ve Sağlık Ürünlerinde Kadın ve Erkek Siparişleri Arasındaki Fark En Fazla!

TÜİK’in 2020 yılı Ocak ile Mart ayları arasını kapsayan verilerine göre internet üzerinden erkekler ve kadınların en fazla sipariş verdiği ürün grubu sırasıyla %54.2 ve %68.5 oranlarıyla giyim, ayakkabı ve aksesuar olmuştur. DVD, Blu-ray vb. film izleme ürünlerini ise kadınların %0.5 oranla neredeyse hiç sipariş vermemesi ve erkeklerin sadece %1.1 oranla sipariş vermesi bu ürün grubunu son sıraya atmıştır.
Kozmetik, güzellik ve sağlık ürünlerinde %31.5 ile kadınlar, erkeklerin %12.2’lik oranına kıyasla %19.3 gibi büyük bir oranla fark atmıştır. %14.3’lük bir farkla bu ürün grubunu giyim, ayakkabı ve aksesuar, yaklaşık %13’lük oran farklarıyla da elektronik araçlar veya beyaz ev eşyaları ve bilgisayar, tablet, cep telefonu veya aksesuarları gibi ürün grupları takip etmiştir. Erkeklerin ve kadınların sipariş verme oranları arasındaki en az farka sahip olan ürün grupları ise sırasıyla %0.5 ile taze gıda veya içecek gibi malzemeler, %0.6 ile DVD, Blu-ray vb. film izleme ürünleri, %0.8 ile Cd, plak gibi müzik ürünleri olmuştur.

Hazırlayan: Rümeysa Durdağ

Bu İçeriğe Emojiyle Tepki Ver!
  • Fascinated
  • Happy
  • Sad
  • Angry
  • Bored
  • Afraid

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir